вторник, 12 януари 2016 г.

Loreal Extraordinary oil review/ Грижа за коса от Лореал

Винаги съм обичала дългата коса и съм се стремяла моята да бъде такава. Правила съм най- различни процедури за здрава коса, купувала съм повечето шампоани, които се предлагат на пазара и винаги имаше нещо, което не ми харесваше в тях. Едни правеха косата ми тежка и сплескана, от други тя се омазняваше бързо, а от трети стоеше суха. И така мина много време и все не бях доволна. И така една Коледа получих като подарък маслото за коса на L'oreal - Extraordinary oil. Нещо се случи бях удивена от това колко мека и гладка правеше то косата ми. Продължих да го използвам около година за това време смених две опаковки, тогава се появи и шампоана, маслото ми се отразяваше добре и си купих шампоан. Започнах да го използвам и косата ми ставаше все по-мека и лъскава. И това се превърна в моя любим ритуал за коса от две години насам.
  Стига толкова съм писала за себе си и любовта си към козметиката, нека ви опиша самите продукти.
  Маслото за коса е 100 мл. в пластмасова прозрачна опаковка с помпичка, малко прилича на опаковката на масло от друга марка. Самият продукт има много нежен  и приятен аромат, не мога да определя на какво точно, консистенцията му е лека и много приятна - не прави косата мазна и не я отежнява, попива много бързо, подходящо е за всеки тип коса . В състава му влизат 6 различни цветни масла : лотос, лайка, лен роза и цвят на гардения.
Аз лично го използвам след душ, прилагам го върху мокра коса, след като съм я попила с кърпа. Нанасям 2-3 капки и втривам добре.  Също така го ползвам когато ще къдря косата си, за да я направи по-гладка и да я предпази от високата температура на машата. Може  също така да се ползва като маска преди измиване, като се нанесе по- голямо количество от маслото.
 Другите продукти, който използвам от тази марка са шампоанът, балсамът за коса и маската. Те имат същия аромат. Шампоанът е с много интересна консистенция на допир е леко мазен усеща се маслото в него. Него използвам за дължините на косата си, прави косата ми много мека, но не е подходящ, ако е силно замърсена и мирише например на цигари, защото не успява да отмие миризмата на цигарите, поне според мен. Той съдържа освен останалите масла и масло от слънчоглед.
 Балсамът, за разлика от шампоана, е непрозрачен с леки отразяващи светлината частици, при него не се усеща по-мазна консистенция. Нанасям средно количество балсам, може би около супена лъжица ( звучи странно, но няма по-точно описание на количеството), звучи доста, но косата ми е дълга. Нанасям го върху краищата, като оставям балсама да подейства поне 3 минути, след което го изплаквам добре със студена вода.
Комбинацията от трите продукта - шампоан, балсам и масло, наистина има добър ефект върху косата и цялостното и състояние. За мен лично това е най- доброто за косата ми, но всеки има различен тип коса и за всеки е добър различен продукт. Моя съвет е, когато откриете продукта, който е за вас, да използвате него. Също така честото посещение при фризьора прави чудеса.
 Това беше от мен. Надявам се да ви е харесало представянето.
 Ето линк към продуктите:
    L'oreal Extraordinary oil Shapmpoo
    L'oreal Extraordinary hair oil
L'oreal Extraordinary oil Conditioner
L'oreal Extraordinary Oil hair mask


Няма коментари:

Публикуване на коментар